Thursday, June 16, 2011

Let's Party...It's Your Birthday

So, it's not my birthday but I do think that you can never have too many birthday cards in your card stash. I always need a card at the last possible second and i'm glad I have some I can just grab, sign, and go!


Yeah, cupcakes!!! I used the Peel & Stick Whimsy Cakes stamps from PSA Essentials. I'm still a tad bit scared of coloring, so the cupcakes remain naked and black and white. I think the black swirl gives it a bit of dressing up, though!

Another party card...


Drink umbrellas!! These are from the Peel & Stick Life's A Beach set from PSA Essentials. Again, naked. No coloring. I think I need to just buy some Copic markers and get it over with.

Please tell me how much you love your Copic markers and how I need to invest in them. And then come over to give me coloring lessons. Thank you. Hee hee!!

Thanks for stopping by!!

10 comments:

Jodi said...

Hi Mara!! I Love your cards... and I was so not diving into the copics too UNTIL my friend let me take her 100 plus markers home to try... and I tell you, there is nothing like them!!! I am no pro, and I need some lessons too, so let me know and we can learn together!! Lol! Good luck!

VanessaB said...

naked works for these. lol :) yeah, I'm with Jodi- soooo lovin' the copics. I'm no artist, but they are so amazing to color with. :)

Kim said...

OOOO these are so lovely but I do love the colours on that second one!

Lee said...

Those little cupcakes are so 'darling'. I'm not into colouring either. Bought a couple of Copics in December but have hardly used them. Colouring is just not my thing.

Rebecca said...

these are so fun! no coloring needed! but I do love my Copics. i probably dont use them as much as I should considering the expense, but I think of them as an investment and since they never dry out and are refillable i think they are worth it.

melody said...

awesome cards chickie..lovin your choice of color tones..and images!

oh..WUV WUV WUV my copics..and yep..i still have lots to learn ~ but, gotta start somewhere! i just talk to online friends..and go to u-tube for the tutorials...i've learned lots since i started! i know you'd love em once you got picked up a pen or two :)

Joni Kix said...

Of course you know that BethieJ is the copic diva! I LOVE coloring with copics, but I hated the initial investment! There are so many colors, and you need two or three shades of each color to really make them blend well.
I love the cards the plain black images really pop!

Michelle H. said...

Very beautiful cards!!! Love the stamps and all the trims!!
I love my Copics! I only bought the basics colors to save money.
I bought the blues, browns,and I also only bought one b1ack & white, greens, reds, yellow and pinks.
I also love to stamp with them by coloring over my smaller stamps to use as inks!
Hope this info helps!

Angi @ CokiePop said...

Love your party cards. I need coloring lessons too. Some stamps look great without coloring. :)

Rbarakat said...

Cute cute cute cards Mara!!!